Een veelkleurig palet in het onderwijzen van wiskunde - verontrustend of geruststellend?

Share/Save/Bookmark

Verhoef, Nellie (2011) Een veelkleurig palet in het onderwijzen van wiskunde - verontrustend of geruststellend? Nieuw archief voor wiskunde, Ser. 5, vol. 12 (1). pp. 56-57. ISSN 0028-9825

[img]
Preview
PDF
248Kb
Abstract:Wiskundeonderwijs kan op vele manieren gegeven worden. Docenten kiezen daarin hun eigen weg. De Universiteit Twente onderzocht welke doelen wiskundedocenten zich stellen, en hoe ze die doelen denken te bereiken. Nellie Verhoef beschrijft de resultaten van dit onderzoek.
Item Type:Article
Copyright:© 2011 Het Wiskundig Genootschap
Faculty:
Behavioural Sciences (BS)
Research Group:
Link to this item:http://purl.utwente.nl/publications/79981
Official URL:http://www.nieuwarchief.nl/serie5/pdf/naw5-2011-12-1-056.pdf
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page