Leiderschap met social media: do's and don'ts

Share/Save/Bookmark

Effing, Robin (2010) Leiderschap met social media: do's and don'ts. Management Executive, 2010 (November/December). pp. 38-41. ISSN 1571-862X

[img] PDF
Restricted to UT campus only
: Request a copy
122kB
Abstract:Het leiderschap van de Amerikaanse president Barack Obama is op verschillende manieren vernieuwend.
Zijn succes heeft hij mede te danken aan zijn effectieve inzet van social media. Door
het speelse karakter van deze nieuwe media wordt de bedrijfsmatige inzet ervan echter meestal
onderschat. Maar als je social media strategisch inzet, kun je veel winnen op het terrein van een
toegankelijke, transparante en betrokken leiding van de organisatie. Een overzicht van wat je
moet doen en wat je moet laten bij het toepassen van social media als leiderschapsinstrument
Item Type:Article
Copyright:© Kluwer
Faculty:
Management and Governance (SMG)
Research Chair:
Research Group:
Link to this item:http://purl.utwente.nl/publications/78332
Official URL:http://mebase.managementexecutive.nl/module/article/?id=5412
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page