Innoveren vraagt om communiceren : bevindingen uit een onderzoek naar de bijdrage van het sociaal communicatief proces aan kennisproductiviteit

Share/Save/Bookmark

Booijink-Kemna, Kristi and Verdonschot, Suzanne and Visscher-Voerman, Irene (2008) Innoveren vraagt om communiceren : bevindingen uit een onderzoek naar de bijdrage van het sociaal communicatief proces aan kennisproductiviteit. Opleiding & Ontwikkeling, 21 (9). pp. 14-17. ISSN 0922-0895

open access
[img]
Preview
PDF
93kB
Abstract:Om succes te hebben in de kenniseconomie is het voor organisaties noodzakelijk om voortdurend hun producten, diensten en processen te vernieuwen. Sociale interactie en onderlinge communicatie zijn hiervoor essentieel. Op basis van literatuurstudie en een reconstructiestudie onderscheiden we vijf ingangen om aan dit sociaal communicatief proces binnen een organisatie te werken ten behoeve van innovatie.
Item Type:Article
Copyright:© 2008 Elsevier
Faculty:
Behavioural Sciences (BS)
Research Group:
Link to this item:http://purl.utwente.nl/publications/68539
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page

Metis ID: 251790