De mystery shopper bespioneerd

Share/Save/Bookmark

Prinsen, Sander and Gosselt, Jordy and Hoof van, Joris and Jong de, Menno (2006) De mystery shopper bespioneerd. Tijdschrift voor Marketing, 40 (11). pp. 4-5. ISSN 0165-1439

[img]PDF
Restricted to UT campus only
: Request a copy
1258Kb
Abstract:Steeds meer ondernemingen maken gebruik van mystery shopping om de kwaliteit van de eigen dienstverlening te bepalen. Maar wat is eigenlijk de waarde van deze methode? Zijn mystery shoppers wel in staat afgewogen en gedetailleerde te oordelen? De Universiteit Twente heeft deze steeds populairdere methode onder de loep genomen, waarbij de rollen voor een keer werden omgedraaid: in een onderzoek naar de kwaliteit van een boekhandel werd de mystery shopper bespioneerd.
Item Type:Article
Copyright:© 2006 Nederlands Instituut voor Marketing-NIMA
Faculty:
Behavioural Sciences (BS)
Research Group:
Link to this item:http://purl.utwente.nl/publications/61604
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page

Metis ID: 234020