Multichannel management : de stand van zaken

Share/Save/Bookmark

Pieterson, Willem and Teerling, Marije and Klievink, Bram and Lankhorst, Marc and Janssen, Marijn and Boekhoudt, Piet (2007) Multichannel management : de stand van zaken. [Report]

[img]
Preview
PDF
605Kb
Abstract:Dit rapport geeft een overzicht van multichannel management (MCM) vanuit drie verschillende invalshoeken, namelijk vanuit het perspectief van de klant, de organisatie en de technologie. Alvorens elk van de invalshoeken toe te lichten, is er eerst een introductie over MCM op basis van verschillende wetenschappelijke onderzoeksgebieden. Bij het klantperspectief zijn vooral aspecten als kanaalkeuze, gebruik en beïnvloeding van het kanaalgedrag van belang. In het organisatieperspectief staat het huidige beleid van overheidsinstellingen op het gebied van MCM centraal. Tot slot geeft dit rapport een overzicht van de huidige technologische oplossingen voor MCM. Bij elk van deze invalshoeken worden inzichten uit de wetenschap en de praktijk meegenomen.
Item Type:Report
Copyright:© 2007 Telematica Instituut
Faculty:
Behavioural Sciences (BS)
Research Group:
Link to this item:http://purl.utwente.nl/publications/59765
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page

Metis ID: 243963